Adwords

Adwords – Hvornår kan det betale sig at investere i Google Adwords kampagner?

Mange virksomhedsejere har det med at være forsigtige når det kommer til at skulle investere sine hårdt tjente penge, også når det kommer til at skulle investere i Google Adwords. I virkeligheden er Google Adwords en ideel investerings platform, både for virksomhedsejere som allerede har fået bekræftet at dit opnår en fordelagtig ROI ( return of investment ), men ikke mindst for nye virksomhedsejere, som skal afprøve om Google Adwords kan være et led i deres markedsføringplan. Google Adwords henvender sig netop til virksomhedsejere, med både store og små reklamebudgetter. Hvad enten man skal opbygge en ny forretning eller et nyt forretningsområde, er det typisk ideelt at starte med at afprøve effektiviteten af sine kampagner med et lavt budget. Når vi snakker om mindre niche webshops eller services, er det ofte muligt at teste om Google Adwords fungerer, med et budget på få tusinde kroner.

Hvis du vil du lære at lave AdWords selv, og læse om det på dansk – så tag et kig på Antonhoelstad.dk